SERVICE

Beschikbaarheid

Service – Dienst na verkoop

Wij zijn altijd bereikbaar om service te bieden tijdens de kantooruren. Na de kantooruren blijven we beschikbaar via de 050/62.18.68 die is doorgeschakeld naar een van onze mobiele telefoons. Dit voor dringende gevallen.

Indien uw vraag telefonisch niet af te handelen is, kunnen we via Teamviewer uw systeem benaderen en zo bepaalde aanpassingen doen of storingen verhelpen.

“Niet-dringende vragen”

Niet dringende software storingen of support aanvragen of bestelling van kassarollen kunt u melden via onderstaande e-mail adressen.

Vergeet niet om telkens duidelijk uw contactgegevens te vermelden!

info@opsomerbvba.be
sales@opsomerbvba.be
cde@opsomerbvba.be

Interesse in één van de oplossingen ? Vraag vrijblijvend info aan via ons contactformulier.

Scherm Overnemen ?

Indien uw vraag telefonisch niet af te handelen is, kunnen we via Teamviewer uw systeem benaderen en zo bepaalde aanpassingen doen of storingen verhelpen. Klik op onderstaande logo om Teamviewer te downloaden en te installeren.

Service – Dienst na verkoop