SERVICE

Service - Dienst na verkoop

Met onze 7/7 Service – Dienst na verkoop bieden wij u hulp of geven wij u de nodige informatie betreffende uw kassasysteem.

“Technische vragen”

Heeft u een technische vraag of probleem met uw kassasysteem?

050/62.16.68 OF info@opsomerbvba.be

“Niet-dringende vragen”

Niet dringende vragen of een bestelling van kassarollen kunt u melden via onderstaande e-mail adressen.

Vergeet niet om telkens duidelijk uw contactgegevens te vermelden!

info@opsomerbvba.be
sales@opsomerbvba.be
cde@opsomerbvba.be

Interesse in één van de oplossingen ? Vraag vrijblijvend info aan via ons contactformulier.

Volg ons ook op Facebook, Instagram & Linkedln

Scherm Overnemen ?

Service – Dienst na verkoop Online – Indien uw vraag telefonisch niet af te handelen is, kunnen we via Teamviewer uw systeem benaderen en zo bepaalde aanpassingen uitvoeren of storingen verhelpen. Klik op onderstaande logo om Teamviewer te downloaden en te installeren.

Waarom kiezen klanten voor MplusKASSA?
  • Betrouwbaar kassasysteem
  • Uitstekende Dienst na verkoop op onze kassa’s
  • Professionele support kanalen zodat u bij elke vraag over uw kassasysteem kan geholpen worden
  • Kassasoftware waar dagelijks aan gewerkt wordt, zo is uw kassasysteem continu up-to-date